Titular notícies
Dimecres 18 Agost 2010
Imatges de VilaWeb sobre la Conferència de premsa de John Carlin, autor del 'Factor Humà' (La Campana), llibre que explica com Nelson Mandela es va fer seva la minoria blanca a través del rugbi.













Dimecres 18 Agost 2010
Recentment l'editorial UOC ha publicat un llibre que recull un seguit d'articles i estudis de diferents autors respectes diversos àmbits de conflictologia. Un dels articles tracta a partir de l'anàlisi de diferents projectes i experiències de gestió de conflictes públics: seguretat, participació serveis personals, immigració, medi ambient, etc., la possiblitat real que actualment Catalunya disposi d'un model propi des dels governs locals de resolució dels conflictes públics. Els autors d'aquest article són en Xavier Pastor i Cristina Peris.












Dimecres 18 Agost 2010

El 26 de març, al castell de Sant Ferran de Figueres, la Guàrdia Urbana d'aquesta localitat va organitzar una jornada sobre les bandes de joves d'origen sud-americà i centreamericà de Catalunya que va reunir experts dels àmbits de la seguretat, de la conflictologia i la criminologia per reflexionar sobre aquest fenomen i possibilitats d'intervenció en els casos de conflicte. En Xavier Pastor va ser convidat per parlar dels conflictes de les bandes llatines.


En la seva conferència va presentar els treballs d'anàlisi elaborats per un grup d'estudiants del Diploma de postgrau de Resolució de Conflictes Públics que dirigeix i 7 propostes per a gestionar els conflictes des de les institucions públiques i amb els joves de les bandes.La cloenda va anar a càrrec de José Luis Yécora, regidor de seguretat ciutadana.

El 5 d'abril es va publicar un article d'opinió d'en Xavier Pastor al Diari de Girona respecte el que es va tractar a la conferencia.El passat 25 de març de 2010, l'Ajuntament de Figueres va organitzar unes jornades sobre el Fenomen de les Bandes Llatines.


Dia: 25 de març de 2010
Lloc: Figueres, Sala Martín Cermeño del Castell de Sant Ferran
Més informació consulteu el díptic de la Jornada

Més notícies sobre aquest tema
Més de 3.000 joves pertanyen a bandes llatines a Catalunya
La legalització de 'latins' i 'ñetas' no pot frenar les bandes llatines
No hi han bandes llatines a Girona


Dimecres 18 Agost 2010

Dimecres 18 Agost 2010
"El Foro Económico de Davos cerró la edición más pesimista de su historia en alerta máxima ya que la severa crisis económica podría crear reacciones sociales violentas y el resurgimiento del proteccionismo en favor del sálvese quién pueda".

Más información



Feed RSS de notícies

Amb el suport  
 
Col·labora:    

 
Ajuntament de Girona






 CNSA


 


 Consorci Acció Social de la Garrotxa